Preposlať Audi TT RS Plus - decentná modernizácia

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Audi TT RS Plus - decentná modernizácia

15.02.2012 | Redakcia Katalog Automobilů.cz | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Kariéra populárneho kupé Audi TT sa pomaly chýli ku koncu a v Audi sa rozhodli, že je čas na ostrejšiu verziu už tak veľa rýchle špecifikácia RS. Audi TT RS Plus by sa malo začať predávať na jar, a to v karosárskych verziách kupé aj roadster.

Audi TT RS Plus - decentná modernizácia

Audi TT už dávno nie je iba navoňané auto pre kaderníkov, s druhou generáciou sa z neho stalo rešpektované športové náradie, a to hlavne v extra rýchlej verzii RS. Nová verzia RS Plus príde s vyšším výkonom, avšak úpravy sa decentne dotkli aj exteriéru a interiéru. Rozoznať verzii RS a RS Plus je na prvý pohľad možno trochu problém, avšak pri bližšom preskúmaní si možno všimnúť niekoľkých iných detailov. Napríklad spätné zrkadlá sú teraz vystužená karbónom a maska ​​je novo matne čierna s chrómovaným orámovaním. Predné svetlomety s LEDkami a nárazník zostali bezo zmien. Na prvý pohľad nás zaujala hlavne atraktívne liate kolesá, ktoré sú vyvedené v dvojfarebnom prevedení (červená a čierna), pričom v základe dostanete rozmer 19 palcov. Kryt motora obsahuje tiež trochu karbónu, však to nie je žiadna zásadná zmena. Zadnej časti vozidla dominuje výrazný difúzor a dve čierno lakované koncovky výfuku, ktoré by mali mať ešte drsnejší a výraznejší zvuk, ako u klasického TT RS. Vzadu samozrejme nechýba ani prítlačné krídlo.
Audi TT RS Plus - decentná modernizácia

Audi TT RS Plus - decentná modernizácia
Veľmi decentných zmien sa dočkal interiér, kde je nový vlastne len nápis Plus na hlavici radiacej páky a inak zostalo všetko pri starom. Trochu väčšie odlíšenie od normálnej verzia by určite nebolo na škodu. Dominantou interiéru tak naďalej zostáva atraktívny trojramenný volant s plochou spodnou časťou a športové sedačky s výrazným bočným vedením. Tak trochu sme predpokladali, že sa Audi vydá cestou zvýšenie výkonu a zníženie hmotnosti, ale prvá časť splnila automobilka len čiastočne a tú druhú vôbec. Hmotnosť verzia Plus je aj cez občasné použitie karbónu rovnaká, ako v prípade modelu RS a výkon motora bol navýšený o nie práve dramatických 20 koní. Preplňovaný päťvalec so zdvihovým objemom 2.5 litra teraz disponuje výkonom 360 koní a točivým momentom 465 Nm (navýšenie o 15 Nm), čo síce nie sú zlé hodnoty, ale určite by sme uvítali trochu vyšší stádo pod kapotou.

Audi TT RS Plus - decentná modernizácia



Poháňané sú samozrejme všetky štyri kolesá, a čo sa týka prevodoviek, tak v základe dostanete šesťstupňový manuál a za príplatok bude k dispozícii aj automatická prevodovka S-tronic. Audi TT RS Plus zvládne v karosárskej verzii kupé zrýchliť z 0-100 km / h za 4.1 s (s automatikou S-tronic) a rovnaký úkon trvá roadsteru o 0.1 s dlhšie. Ak si zvolíte manuálnu prevodovku, dostanete sa na 100 km / h za 4.3 (kupé), respektíve za 4.4 s (roadster). Maximálna rýchlosť je u všetkých štyroch verzií obmedzená na 280 km / h O dostatočnú pevnosť karosérie sa stará rám ASF (Audi Space Frame) vyrobený z hliníka a ocele. Okrem už spomínanej automatickej prevodovky budú za príplatok k dispozícii aj adaptívne tlmiče, ktoré ešte zlepší zážitok z jazdy. Základná cena by sa mala pohybovať približne okolo 62336 eur.

Audi TT RS Plus - decentná modernizácia

Audi TT RS Plus - decentná modernizácia

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 1

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Audi TT RS Plus - decentná modernizácia


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.