Preposlať Subaru BRZ

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Subaru BRZ

21.12.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 1 |

O novom kupé od Toyoty, modeli GT 86, sme si pred nedávnom už rozprávali a je čas pozrieť sa aj na jeho súrodencov. Samozrejme máme na mysli Subaru BRZ, pričom oba modely majú veľa vecí zhodných.

 

Subaru BRZ

Oba automobily sú po stránke vzhľadu takmer identické a rozdiely budeme hľadať prevažne v detailoch. Subaru má trochu rozdielnu prednú časť a nepatrne iný nárazník. Musíme podotknúť, že v modrej farbe mu to naozaj pristane a celkový design pekne dotvárajú štýlové zliatinové kolesá s priemerom 17 palcov. Jeden z hlavných konkurentov tohto vozidla je samozrejme Audi TT. Subaru BRZ je s kompletnými rozmermi 4240 x 1775 x 1300 mm nepatrne dlhšie a tiež trochu nižšie, ale aj tak pôsobí toto kupé veľmi kompaktne. Pri výrobe bol použitý z veľkej časti hliník, čo sa podpísalo na celkom príjemnej hmotnosti, ktorá činí 1220 kg. Hlavný poznávací prvok nového Subaru je určite jeho zadná časť, kde nájdeme dve mohutné koncovky výfuku, veľký difúzor a zaujímavo navrhnuté svetla. 

 

Subaru BRZ

Na prednej strane vozidla sa nachádza športový nárazník s integrovanými hmlovkami a elegantné svetlomety, ktorým samozrejme nechýbajú dnes nevyhnutné LEDky. Interiér nového Subaru je celkom jednoduchý, prehľadný a nechýba ani niekoľko podarených športových detailov. Zapáčil sa nám hlavne športový trojramenný volant, prehľadná palubná doska s veľkým otáčkomerom a pedále s protišmykovou povrchovou úpravou. Predné sedadlá majú dosť výrazné bočné vedenie, čo od športového vozidla samozrejme očakávame a určite podrží telo v zákrutách aj pri ostrejšej jazde. Subaru uvádza, že tento automobil má konfiguráciu interiéru 2 + 2, avšak pri pohľade na zadné sedačky je jasné, že okrem detí sa vzadu veľa ľudí nezvezie, miesto na rozdávanie tu naozaj nie je. 

 

Subaru BRZ

Teraz sa v rýchlosti pozrieme na techniku, ktorá je takmer identická, ako u Toyoty GT 86. O pohon tohto vozidla sa stará štvorvalcový motor so zdvihovým objemom 2 litre, ktorý je vybavený priamym vstrekovaním paliva D-4S a ponúkne najvyšší výkon 200 koní a maximum krútiaceho momentu 205 Nm. Oficiálne údaje o zrýchlení z 0 - 100 km / h bohužiaľ nie sú známe, rovnako tak ako maximálna rýchlosť, ale oba tieto údaje budú určite veľmi podobné s GT 86. Prvé odhady hovoria o 6 sekundách pre zrýchlenie z 0 - 100 km / h a maximálnej rýchlosti 225 km / h, čo sú celkom solídne hodnoty. Poháňaná je len zadná náprava, čo je pre Subaru trochu netypické a to pomocou šesťstupňovej manuálnej prevodovky. Na niektorých trhoch sa do predaja dostane aj šesťstupňový automat s páčkami pod volantom a športovým režimom pre rýchlejšie radenie. Predaj by mal začať v lete 2012 a naozaj sa veľmi tešíme na prvý test.

 

Subaru BRZ

 

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 3

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Subaru BRZ


počet príspevkov: 1

kiko dedik

28.02.2013 v 19:21

velmi pekne auto.

Odpovedať

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.