Preposlať Suzuki Swift Sport 2011

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Suzuki Swift Sport 2011

15.08.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Populárna rýchla nákupná taška Suzuki Swift Sport sa veľmi skoro dočká novej generácie, ale prvé detaily si môžeme priblížiť už teraz, necelý mesiac pred oficiálnym predstavením. Poďme sa teda pozrieť, na čo sa môžeme tešiť.

Suzuki Swift Sport nikdy nebol klasickým hothatchom a vlastne ním ani byť nechcel. Oproti hothatchom ponúkal menší výkon, slabšie výsledky v zrýchlení z 0-100 km / ha nebol to proste žiadny extrémny diviak. Ale to vôbec nevadilo, veľa ľudí, vrátane nás si toto malé príjemné vozidlo zamilovala. Za to mohla hlavne fantastická ovládateľnosť pripomínajúca motokáru a celkovo naozaj zábavná jazda, ktorá by sa dala prirovnať k výkonnejšiemu Mini Coopera S alebo Renaultu Clio RS. Tie sú výkonnejšie, drahšie a stoja vlastne o triedu vyššie, ale po stránke zábavy za volantom sú si všetky tri vozy celkom podobné. Nová generácia Swiftu Sport si polepší po stránke výkonu, čo oceňujeme, ale zároveň bude aj nepatrne dlhšia, čo už sa nám až tak nepáči. Design,, svišťa "je proti súčasnej generácii mierne agresívnejší, športovejší a celému vozidlu dominuje predná časť s prepracovanými svetlami a športovým nárazníkom, ktorý obsahuje štýlové hmlové svetlá.  

 

 

Suzuki Swift Sport 2011

Dizajn novej verzie vychádza z podareného konceptu Swift S (ten žltý krásavec na okolitých fotografiách), ktorý bol verejnosti predstavený na jar a veľa prvkov, ako napríklad už spomínané hmlové svetlá, zostali zachovaná. Predstavený model má proti konceptu iné kolesá a zadné prítlačné krídlo sa trochu umiernilo a zmenšilo. Fotografie interiéru zatiaľ zverejnené neboli, ale v tomto prípade je interiér vec len vedľajšia. Ďaleko dôležitejšia je pohonná jednotka. Tá vychádza z pôvodného štvorvalce so zdvihovým objemom 1.6 litra, ale po stránke výkonu si motor nepatrne polepšil. Je fajn vidieť, že aj v dnešnej preplňovanej dobe stále niekto robí klasické točivé atmosféry a sme radi za každý vydarený atmosférický motor. A ani trochu nepochybujeme o tom, že tento motor bude skvelý. Najvyšší výkon motora je 136 koní pri 6900 ot / min a krútiaci moment činí veľmi slušných 160 Nm pri 4400 ot / min.  

 

 

Suzuki Swift Sport 2011

Na 1.6 to nie sú vôbec zlé parametre a vzhľadom k tomu, že Swift bude ľahká váha, nemusíme mať strach ani o dynamickú jazdu. Oficiálne informácie o zrýchlení z 0-100 km / h zatiaľ nie sú známe, ale odhadujeme zhruba 8.5 sekundy. Jazdné vlastnosti sú pre Swift Sport absolútne kľúčové a u predchádzajúcej generácie sa jednalo o hlavnú a najmocnejšiu zbraň. Suzuki prehlasuje, že jazdné vlastnosti a hlavne ovládateľnosť budú ešte lepšie, čomu má pomôcť hlavne veľmi tuhá karoséria. Poháňaná bude iba predná náprava a to pomocou šesťstupňovej manuálnej prevodovky, takže vďaka krútiacemu motoru sa za volantom vyblázni určite každý a dáme ruku do ohňa za to, že na vyčarovanie úsmevu na vašich perách budú Swiftu na normálnej ceste stačiť tak tri zákruty. Viac informácií sa dozvieme až na autosalóne vo Frankfurte.


 

Suzuki Swift Sport 2011

 

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Suzuki Swift Sport 2011


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.