Preposlať Porsche 911 Carrera 4 GTS

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche 911 Carrera 4 GTS

18.05.2011 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Automobilka Porsche sa tento rok naozaj činí a predstavuje jeden nový automobil za druhým. V dnešnej krátkej novinke sa pozrieme na model s označením 911 Carrera 4 GTS, ktorý by sa mal dostať do predaja počas letných prázdnin.

 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Tento automobil bol vlastne predstavený už na jeseň, ale teraz prichádza nová verzia, ktorá prinesie hlavne pohon všetkých kolies a tiež niekoľko ďalších noviniek. Dizajn tohto modelu sa vcelku vydaril, Porsche sa vzhľadom trochu vrátilo do minulosti a podľa nás je to dobre. Vzhľad minulých generácií pripomínajú hlave prepojené zadné svetlá reflexným pásom. Novinkou je tiež označenie vozidiel na dverách, takže rozlíšenie od ostatných modelov bude v tomto prípade jednoduché. Predná časť je klasika a kombinuje pre Porsche typické okrúhle svetlomety a jednoduchý nárazník. Na zadnej časti nájdeme štyri koncovky výfuku, difúzor a už spomínaný reflexný pruh, ktorý spája elegantné svetla. Na predstavenom vozidle nás tiež zaujali štýlové čierne liate kolesá RS Spyder s priemerom 19 palcov. Spoza kolies vykukujú žlto nalakované strmene bŕzd, čo pekne kontrastuje s čiernou farbou kolies. 


 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Do čiernej farby je ladený aj interiér, ktorý obsahuje alcantary a Porsche tento materiál použil pre výplň dverí, veniec volantu, ručnú brzdu a radiacu páku. Športové sedadlá majú výrazné bočné vedenie, takže podržia telo aj pri športovej jazde. Po stránke vzhľadu sa nám interiér celkom páčil, aj keď je trochu strohý, avšak podarený volant a stredová konzola so stopkami ho trochu oživujú. Čo sa týka karosérie, v tejto špecifikácii si budete môcť zaobstarať ako klasické kupé, tak kabriolet s plátennou skladacou strechou. A teraz sa pozrieme na motor, pretože tu sa tiež pár zmien udialo. O pohon tohto vozidla sa stará plochý šesťvalec so zdvihovým objemom 3.8 litra z Carrery S, ale pre potreby tejto verzie bol vyladený na výkon 408 koní, ktorý dosahuje 7300 ot / min. To je 23 koní navyše, čo sa pozitívne podpísalo aj na dynamike. Krútiaci moment 420 Nm ostal rovnaký, ale vďaka úpravám na sacom trakte sa ho dočkáme už pri 4200 ot / min, čo je o 200 ot / min skôr, než u klasickej Carrery S. 


 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Ako sme sa už zmienili, poháňané sú všetky štyri kolesá a to pomocou technológie Porsche Traction Management (PTM), ktorá spolupracuje so samosvorným diferenciálom na zadnej náprave. V základe budú obe verzie (kupé a kabriolet) osadené šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, avšak budete si môcť dopriať aj sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku PDK. Výber prevodovky sa premietne aj na zrýchlení z 0-100 km / h. S klasickým manuálom a karosériou kupé to zvládnete za 4.6 s, pričom pre ťažší kabriolet je toto zrýchlenie dielom 4.8 s. Pokiaľ zvolíte rýchlejšiu prevodovku PDK, zrýchlenie z 0-100 km / h bude o 0.2 s lepšou v oboch karosárskych verziách. Predaj oboch verzií by mal začať v júli tohto roka a to za ceny približne 110 000 € pre verziu kupé a necelých 120 000 € pre kabriolet.


 

Porsche 911 Carrera 4 GTS

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Porsche 911 Carrera 4 GTS


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.