Preposlať HSV Maloo E3 ute

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

HSV Maloo E3 ute

11.05.2011 | Ondřej Koníček | Recenzia | Komentárov: 0 |

Dnes pre vás máme zaujímavý test jedného naozaj exotického auta. Pozrieme sa na pick-up HSV Malo E3 ute, ktorý spadá do kategórie tých úplne šialených exemplárov. Pick-up, ktorý zvládne poraziť v rýchlosti nejeden superšport? To je presne ute.

 

HSV Maloo E3 ute

Tento austrálsky automobil pochádza od spoločnosti Holden a je to niečo, za čím sa na ceste obzrie snáď aj majiteľ Veyronu. Už na prvý pohľad je zrejmé, že to nie je nejaké poľnohospodársky vozík na seno, ale poriadne výkonná beštia, ktorá na ceste zahanbí drvivú väčšinu automobilov. Dizajn je naozaj veľa agresívny, v niekoľkých ohľadoch sa môže zdať aj trochu preplácaný, ale k automobilu to tak nejako sedí a je správne extravagantné. Prednej časti dominuje hlavne mohutná maska chladiča a masívne prieduchy na kapote, ktoré sa starajú o lepšie prúdenie vzduchu v motorovej časti. Zadná časť je tiež poriadne výstredná, nájdeme tu hneď štyri koncovky výfuku, dynamicky tvarované svetlá a zakrytý batožinový priestor. Automobil je osadený efektnými liatymi kolesami a za prednými blatníkmi nájdeme tiež výrazné prieduchy, ktoré vozidlu dodávajú na dynamike. 


 

HSV Maloo E3 ute

HSV Maloo E3 ute

Interiér je vcelku slušne priestranný a tiež má príjemný športový šmrnc. Najviac sa nám zapáčili sedadlá, ktoré sú dostatočne tvrdé, takže sa hodia aj pre dlhšie cestovanie a dobre podržia telo v zákrutách. Dielenské spracovanie je priemerné, použité plasty sú vcelku príjemné na dotyk, aj keď niekoľko nedostatkov v podobe mierneho vŕzgania sme si všimli. A teraz sa dostávame k tomu najdôležitejšiemu, čo je samozrejme motor. Kto by čakal v útrobách tohto pick-upu nejaký úsporný dieselový motor, ten by sa zmýlil. Pod kapotou totiž bije obrovské osemvalcové srdce s objemom 6162cc s výkonom 430 koní, ktoré sa nachádza napríklad aj v superšporte Chevrolet Corvette. Najvyšší výkon dosahuje motor pri 6000 ot / min a maximum krútiaceho momentu dosahuje 550 Nm pri 4600 ot / min. Záťah motora je naozaj drvivý, rovnako tak ako zvukový prejav. Ten je výhražný, agresívny a dáva najavo, že si s automobilom neradno zahrávať.  


 

HSV Maloo E3 ute

HSV Maloo E3 ute

Zrýchlenie z 0-100 km / h je dielom iba 4.9s a maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 km / h. Motor nemá s vozidlom o hmotnosti 1721 kg vôbec žiadnu prácu a rozhýbe ho svižne už od nízkych otáčok. Poháňaná je len zadná náprava a to prostredníctvom šesťstupňového manuálu. Ten je masívny, jednotlivé stupne kladú mierny odpor a aj keď by mu pristalo trochu viac presnosti, boli sme s ním spokojní. Kvôli pohonu zadných kolies je lepšie zaobchádzať s plynom hlavne v zákrutách opatrne, inak sa veľmi rýchlo dostanete do šmyku. Avšak, ak ste šikovní a vyrazíte napríklad na okruh, s vozidlom si užijete veľa zábavy. Najväčšia sila automobilu je ale v rýchlosti v priamke, kedy bude len veľmi ťažko hľadať konkurenciu.  


 

HSV Maloo E3 ute

HSV Malo E3 ute je zaujímavý a netradičný automobil, ktorý budí rešpekt už svojím vzhľadom. Keď ho naštartujete, tak na vás hrozivo zabručí svojim osemvalcom a po poriadnom pretočení zadných kolies zostane nejeden automobil za vami. Rýchlosť tohto vozidla je naozaj úžasná, rovnako tak ako jeho štýl a určite s ním vzbudíte veľa pozornosti.


 

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 0

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku HSV Maloo E3 ute


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.