Preposlať Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

10.04.2008 | Ondřej Koníček | Recenzia | Komentárov: 0 |

Európska špecifikácia Hondy Accord nebola nikdy dostatočne docenená. Európski zákazníci ju vždy brali ako mainstreamové auto, aj keď si to nezaslúžila. Takže ako je na tom nový model? Pomohol mu design založený na štýle nového Civicu? Na to sa pozrieme...

Európska špecifikácia Hondy Accord nebola nikdy dostatočne docenená. Európski zákazníci ju vždy brali ako mainstreamové auto, aj keď si to nezaslúžila. Takže ako je na tom nový model? Pomohol mu design založený na štýle nového ~5? Na to sa teraz pozrieme.

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

V tejto triede automobilov sa to v poslednom roku poriadne melie. Prišiel skvelý ~1, netradičný ~2 a krásna ~3. Všetkým týmto automobilom ale dominuje ~4. Nie designom, ten je relatívne nevzhľadný, ale dokonalými jazdnými vlasťanostmi a celkovo veľmi športovým štýlom. Honda tvrdí, že nový Accord je kombináciou jazdných vlastností BMW, kvality Audi A4 a technológiou Lexusu. Design je oproti minulej generácii veľmi osviežujúci a automobil vyzerá ešte o niečo dravšie. Mali sme možnosť povoziť sa s novým dieselovým motorom 2.2 i-DTEC, ktorý používa poslednú generáciu piezoelektronických vstrekovačov, ktoré zaručujú hlavne skutočne tichý chod motora.

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

Najvyšší výkon bol mierne zvýšený, a to na 147 koní a 350 Nm. Výkonnejšia verzia je už na ceste a podľa všetkého bude tento motor pre Accord ako stvorený. Proste bez silnejšieho dieselového motora by Honda na vrchol triedy nemohla. Medzi ďalšie motory v ponuke patrí 2.0 i-VTEC s výkonom 153 koní a 2.4 s výkonom 196 koní. Všetky motory sú spojené so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Za príplatok si môžete vybrať aj 5-stupňový automat. Cena bola samozrejme oproti predchádzajúcej generácii mierne zvýšená. Základný dieselový model stojí 22 tisíc libier (asi 936 tisíc korún) a obsahuje okrem iného 17-palcové kolesá, aero-pack, športové tlmiče a polokožený interiér. Podvozok prešiel množstvom úprav, tak isto, ako aj zavesenie kolies.

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

Honda má pohon predných kolies a s kľudným svedomím môžeme prehlásiť, že si počína na ceste skutočne veľmi dobre. Do jazdných vlastností BMW 3 jej síce niečo chýba, ale na to, že sa jedná o ,,predokolku" je jazda plynulá a istá. To sa ale v tejto triede tak nejak očakáva a automobil so špatnými jazdnými vlastnosťami tu proste nenájdete. Odpruženie je nastavené skôr na tvrdšiu nôtu, ale skvele filtruje nerovnosti a nevymláti z vás kosti. Upravený diesel sa môže pochváliť skutočne jemným chodom bez vibrácií a naviac má veľkú chuť ísť do otáčok. S trochou nadsadenia sa dá povedať, že nerozoznáte, či šoférujete benzín, alebo diesel. Ale aj napriek tomu, že výkon motora nie je práve najvyšší, skvele ťahá a máte pocit, že má tak o 30 koní viac. Zrýchlenie 0-100 km/h zvládne automobil za 9.6 sekúnd.

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

Nová Honda Accord sa medzi konkurentami určite nestratí a vďaka skvelému motoru a výborným jazdným vlastnostiam patrí automaticky a jednoznačne na vrchol triedy.

Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 9

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Honda Accord novej generácie - dojmy z jazdy


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.