Preposlať Porsche Cayenne Turbo S

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Porsche Cayenne Turbo S

19.05.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Pretože Porsche Cayenne Turbo nie je pre každého dosť rýchle, automobilka Porsche predstavila ešte rýchlejší model s názvom Porsche Cayenne Turbo S. Jeho základná cena bola stanovená na štyri milióny korún. Ale čítajte ďalej.....

Pretože Porsche Cayenne Turbo nie je pre každého dosť rýchle, automobilka Porsche predstavila ešte rýchlejší model s názvom Porsche Cayenne Turbo S. Jeho základná cena bola stanovená na štyri milióny korún. Ale čítajte ďalej, oveľa zaujímavejšie čísla nás ešte len čakajú.

Porsche Cayenne Turbo S

Cena je zhruba o 600 tisíc vyššia, než pri klasickom Turbe. Peniaze naviac zhltla úprava motora a výfukového potrubia. Takže k motoru, jedná sa o osemvalec so zdvihovým objemom 4.8 litra, ktorý disponuje dvojitým preplňovaním TwinTurbo. Výkon tohto monštra je impresívnych 542 koní a 750 Nm. Krútiaci moment je k dispozícii v rozmedzí od 2250 do 4500 ot/min. Extra výkon naviac priniesol zlepšený čas zrýchlenia na 100 kilometrovú rýchlosť. Dostanete sa na ňu za 4.8 sekundy. Rovnakou hodnotou disponuje napríklad Porsche Carrera S. Na SUV, ktoré váži 2355 kilogramov, je to fakt dobrý výkon, nemyslíte? Najvyššia rýchlosť je teraz 280 km/h, takže vám len tak niekto neujde a bez problémov sa udržíte aj za superšportami.

Porsche Cayenne Turbo S

Možnože si ale hovoríte, že enormne narástla taktiež produkcia CO2, však? Tak hrozné to zasa nie je a oproti štandardnému Turbu sa produkcia CO2 zdvihla len o 19 g/km, a to na výsledných 358 g/km. No a samozrejme, žiadny šporovlivec to teda nie je. Pri tak ťažkom automobile, s tak výkonným motorom sa žiadna umiernenosť čakať ani nedá. Kvôli luxusnému koženému interiéru určite padlo pár hoviadok, ale dalo by sa povedať, že pre dobrú vec. Hlavne nás potešilo prémiové stereo Bose so 14 reproduktormi. Zvonka vás určite zaujmú obrovské, 21 palcové zliatinové kolesá, ktoré si môžete objednať aj vo farbe, ktorá bude sedieť ku farbe laku. Na otázky, či je toto vozidlo naozaj nevhynutné, uviedol hovorca automobilky Porsche, že si ho vynútili samotní zákazníci. Toto auto je obľúbené prevažne medzi veeľmi bohatými Ázijčanmi, takže prvý trh, na ktorom sa začne Porsche Cayenne Turbo S predávať, bude práve ázijský. Jazdné vlastnosti sú na tak veľký stroj priam neuveriteľné a v zákrutách budete absolútnym kráľom. Čo sa týka elektronických pomocníkov, okrem ESP, ABS a ASR tu nájdete PASM, ktorý je absolútne nevyhnutný, ale k dispozícii je bohužiaľ len za príplatok. V základnej výbave ale nájdete extrémne silné keramické brzdy, ktoré vás nikdy nenechajú v úzkych. Predné majú priemer 410 mm a zadné 370 mm.

Porsche Cayenne Turbo S

Na trh sa Posrche Cayenne Turbo S dostane v septembri tohto roka, ale už teraz sa naň vypĺňajú predobjednávky a je isté, že naň budete dlho čakať.

Porsche Cayenne Turbo S

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 18

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Porsche Cayenne Turbo S


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.