Preposlať Lada Priora: Európská premiéra na autosalóne vo Frankfurte

 

Zdieľanie článku na sociálnych a iných sieťach

Radi by ste sa podelili o tento článok s ostatnými? Kliknutím na ikonky nižšie ho môžete zdieľať na danej sieti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Lada Priora: Európská premiéra na autosalóne vo Frankfurte

12.09.2007 | Václav Soukup | Aktuality, recenzie | Komentárov: 0 |

Nový sedan strednej triedy vstupuje v týchto dňoch na ruský trh a budúci rok sa objaví aj na európskych trhoch. Na práve začínajúcom autosalóne IAA v nemeckom Frankfurte slávi práve svoju e európskou premieru

Interné označenie Lada 2170 ponesie novinka tradičného ruského výrobcu. Pod kapotou sa objaví štvorvalec o výkone 72 kW (98 k) ktorý Lade dovolí hnať sa rýchlosťou až 183 km/h. Batožinový priestor klasickej trojpriestorovej karosérie pojme až 430 litrov nákladu.

Lada Priora: Európská premiéra na autosalóne vo Frankfurte

Ďalšou novinkou, ktorú ruská Lada predstavuje v týchto dňoch na nemeckom autosalóne, je verzia kombi malého vozu Kalina ponúkaného doposiaľ len vo verzii so stupňovitou respektíve splývajúcou zadnou časťou. Prví zákazníci by si tento automobil mohli kúpiť už začiatkom roku 2008. Kalina bude mať vo verzii kombi rovnaký motor ako ostatné provedenia, teda štvorvalcový motor s výkonom 60 kW (81 k). Nový kombík ponúkne batožinový priestor o objeme 350 litrov, čo je o 50 litrov menej ako u karosérie sedan a 90 litrov viac ako u prevedenia so splývajúcou zadnou časťou.

Lada Priora: Európská premiéra na autosalóne vo Frankfurte

tlačiť

Diskusia k článku


Hodnotenie:

hlasov: 27

Pozn: čím väčšie číslo, tým lepšie hodnotenie

Diskusia

Diskusia k článku Lada Priora: Európská premiéra na autosalóne vo Frankfurte


počet príspevkov: 0

 

viac

menej

menej značiek

Už raz ste hlasovali.

Odobrať možnosť

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrať aspoň dva produkty na porovnanie.